Castia.me, la Sardegna in streaming!

Intervista a Massimeddu Cireddu, co-founder di Castia.me, neonata webTV sarda.

Massimeddu, come nasce il progetto Castia.me? 

Castia.me (si legge ‘castiamì’) nasce dopo una gestazione lunga 4 anni, mettendo insieme le competenze del team, sia quelle informatiche che quelle audio/video, e recuperando varie attrezzature qua e là. Abbiamo iniziato fondando SardiniaTV, una webTV che tra il 2011 e il 2014 ha prodotto decine di eventi, trasmissioni e programmi e che ci ha permesso di migliorare tantissimo il nostro know how. Finalmente, nell’ottobre del 2014, abbiamo fondato castia.me, una startup innovativa che raccoglie tutta l’esperienza dei 4 anni precedenti e che è già leader nel mercato sardo dei servizi streaming grazie alla qualità 4K e ai servizi avanzati quali il rilancio AllWeb®.

Castia.me (si leghet “castiamì”) naschet pustis de unos 4 annos de “proa”, ponende impare is cumpetèntzias de su grupu de traballu, cussas informàticas comente cussas àudiu/vìdeu, e ponende impare e recuperende vàrias atretzaduras intre is amigos. Amus cumintzadu fundende SardiniaTV, una webTV chi dae su 2011 a su 2014 at produidu deghinas de eventos, trasmissiones e programmas e chi nos at permìtidu de megiorare meda is connoschèntzias e sa calidade chi renessimus a donare a is clientes e a is partner nostros. Belle e aici, in su mese de Ledàmene de su 2014, amus fundadu castia.me, una startup innovadora chi pigat totu s’esperièntzia de is 4 annos passados e chi est giai leader de su mercadu sardu de is servìtzios streaming gràtzias a sa calidade 4K e a is servìtzios avantzados comente s’ispartzinadura AllWeb®.

Cosa vuole diventare Castia.me e che tipo di mercato vuole intercettare?

Castia.me è una società che possiede i requisiti per poter essere definita startup innovativa. Il suo asset principale sono le tecnologie ed i processi innovativi che può offrire al mercato per migliorare l’impatto e l’efficienza dei messaggi e contenuti dei propri clienti. Forse è troppo presto per dire cosa vorrà diventare, ma di certo l’ambizione non ci manca e stiamo già lavorando per ampliare il nostro mercato di riferimento a tutto il bacino del Mediterraneo. Essendo una startup, il nostro mercato di riferimento per il momento è costituito da “early adopter” ovvero quelle aziende ed operatori economici che per primi vogliono abbracciare le opportunità offerte dalle nuove tecnologie e dai nuovi servizi che offriamo. In particolare ci rivolgiamo a tutti coloro che abbiano dei contenuti o messaggi da veicolare, da chi organizza eventi (musicali, teatrali, sportivi, etc.) alle società specializzate in convegnistica, dai “service” audio/luci che vogliono affiancare anche i servizi video e streaming alle società di formazione professionale che necessitano di collegare più sedi in alta qualità e con la massima affidabilità, dai produttori di contenuti broadcast che necessitano di un service streaming snello e reattivo a tutte le aziende che vogliono promuovere i propri eventi aziendali ad un’audience più ampia.

castia.me-sardex-intervistaCastia.me est una sotziedade chi tenet is rechisitos pro si pòdere nàrrere startup innovadora. S’asset printzipale suo, difatis, sunt is tecnologias e is protzessos innovadores chi podet donare a su mercadu pro megiorare is resurtados e s’efitzèntzia de is messàgios e de is contenutos de is clientes suos. Forsis est galu tropu chitzi pro nàrrere ite diat a bòlere èssere, ma de seguru sa gana non si mancat e semus giai traballende pro ismanniare su mercadu de riferimentu nostru a totus is paisos de su Mediterràneu. Giai ca semus una startup, su mercadu de riferimentu nostru pro immoe est fatu dae “early adopter” est a nàrrere is aziendas e is operadores econòmicos chi pro primos cherent imprassare is oportunidades donadas da is tecnologias noas e dae is servìtzios noos chi proponimus. Allegamus in particulare a totus is chi tenent contenutos o messàgios de trasmìtere, dae chi organizat eventos (musicales, teatrales, isportivos, etc.) a sas sotziedades ispetzializadas in cunvegnìstica, dae sos “service” àudiu/lughes chi bolent annànghere fintzas is servìtzios vìdeu e streaming a is sotziedades de formatzione professionale chi tenent bisòngiu de collegare prus sedes in calidade arta e cun sa màssima afidabilidade, dae sos produtores de cuntenutos broadcast chi netzèssitant de unu service streaming marridu e lestru a totus is aziendas chi bolent promòvere is eventos aziendales issoro a un’audience prus manna.

Perché siete subito entrati in Sardex? Quali i vantaggi all’interno del circuito?

Castia.me, nonostante sia nata formalmente da pochi mesi, conosceva già da tempo il circuito Sardex e le sue potenzialità. Abbiamo deciso di aderire da subito perché, per una startup come la nostra che ha difficoltà a finanziarsi sui canali tradizionali bancari, la possibilità di aderire ad un sistema di credito commerciale come quello Sardex era fondamentale per affrontare i primi investimenti produttivi. A titolo di esempio, tramite il circuito siamo riusciti a produrre i primi elementi di immagine aziendale, acquistare ed allestire il mezzo aziendale ed anche a remunerare e a riconoscere dei rimborsi spesa ai nostri collaboratori. Ma al di là di questo, gli aspetti più positivi del circuito sono quelli relazionali ed etici. Per una startup come la nostra, poter approcciare il mercato tramite una rete di relazioni tra aziende basate su valori quali la fiducia ed il credito reciproco è un valore aggiunto enorme. Il reparto broker di Sardex ci ha segnalato diverse realtà che sono interessate ai nostri servizi e alcune trattative sono già andate in porto. Anche il rapporto con i fornitori è molto più facile grazie al fatto che i pagamenti avvengono in maniera istantanea. Infine, conoscendo e collaborando con altre aziende del circuito, molto spesso nascono sinergie e progetti comuni, che moltiplicano le opportunità offerte dal circuito. Per esempio, grazie alle relazioni nate all’interno del circuito, a Febbraio collaboreremo con il consorzio EjaTV per la realizzazione della Sartiglia ad Oristano.

Castia.me, mancari siat nàschida in manera formale dae pagos meses, connoschiat giai dae tempus su tzircùitu Sardex e is potentzialidades suas. Amus seberadu de nde fàghere parte dae sùbitu ca, pro una startup che a sa nostra chi tenet dificultades a si finantziare in is canales bancàrios traditzionales, sa possibilidade de aderire a unu sistema de crèditu cummertziale comente cussu de Sardex fiat fundamentale pro afrontare sos primos investimentos produtivos. Pro nàrrere, pro mèdiu de su tzircùitu semus renèssidos a fàghere is primos elementos de s’immàgine de s’azienda, a comporare e acontzare sa màchina aziendale e fintzas a pagare e reconnòschere rimborsos ispesa a is collaboradores nostros. Ma in prus de custu, is caraterìsticas prus positivas de su tzircùitu sunt cussas relatzionales e èticas. Pro una strartup che a sa nostra, pòdere intrare in su mercadu pro mèdiu de una retza de relatziones intre aziendas basadas a pitzus de valores che sa cunfiàntzia e su crèditu de pare a pare est unu balore annantu mannu meda. Su repartu broker de Sardex nos at signaladu unas realidades chi sunt interessadas a is servìtzios nostros e carchi tratativa est giai andada bene. Fintzas su raportu cun is fornidores est meda prus fàtzile gràtzias a su fatu chi is pagamentos lompent sùbitu. In ùrtimu, connoschende e collaborende cun àteras aziendas de su tzircùitu, meda bortas naschent sinergias e progetos comunes, chi multìplicant is oportunidades donadas dae su tzircùitu. Pro nàrrere, gràtzias a is relatziones nàschidas a intro de su tzircùitu, in Freàrgiu amus a collaborare cun su cunsòrtziu EjaTV pro fàghere sa Sartiglia in Aristanis.

Quali manifestazioni ed eventi avete coperto fino ad ora e quali i vostri progetti futuri ed aspirazioni?  

Castia.me nella sua breve storia ha già realizzato varie attività, tra cui la diretta streaming di un ciclo di seminari di formazione organizzati dall’Università di Sassari sul tema della sicurezza sul lavoro. Abbiamo trasmesso, in collaborazione con Tiscali e con l’associazione Sardegna2050, l’evento iniziale della Cagliari Code Week 2014, evento che ha coinvolto centinaia di persone e ragazzi appassionati di programmazione informatica. Nel mese di Novembre abbiamo realizzato la diretta streaming e rilancio AllWeb® dell’evento Stile Lìberos 2014, con tre giornate di convegni e manifestazioni tra Cagliari e Villaverde. Poco prima, in collaborazione con EjaTV, abbiamo curato il rilancio AllWeb® dell’evento Mitzas organizzato da Sardex a Cagliari. Abbiamo anche seguito eventi di attualità di grande interesse, per esempio trasmettendo in diretta streaming ed in modalità AllWeb® gli eventi contro le servitù militari che si sono svolti a Capo Frasca ed a Cagliari ottenendo anche ottimi risultati in termini di ascolti. Per il futuro i progetti sono molti, e di alcuni non possiamo parlarvi perché sono in piena fase di contrattazione, ma quello che vi possiamo dire è che non ci accontenteremo di diventare la realtà di riferimento per i servizi streaming in Sardegna, ma puntiamo a esportare all’estero le nostre competenze, capacità ed anche il nostro brand made in Sardinia.

Castia.me in s’istòria sua, mancari siat curtza, at giai fatu vàrias atividades, comente sa direta streaming de unu tziclu de seminàrios de formatzione cuncordados dae s’Universidade de Tàtari a pitzus de su tema de sa seguresa in su traballu. Amus trasmìtidu, cun sa collaboratzione de Tiscali e de s’assòtziu Sardegna2050, s’eventu de cumintzu de sa Code Week 2014 de Casteddu, eventu chi at postu impare chèntinas de persones e de pitzocos apassionados de programmatzione informàtica. In su mese de Santandria amus cuncordadu sa direta streaming e s’ispartzinadura AllWeb® de s’eventu Stile Lìberos 2014, cun tres dies de cunvegnos e manifestatziones intre Casteddu e Bàini. Pagu antis, in collaboratzione cun EjaTV, amus sighidu s’ispartzinadura AllWeb® de s’eventu Mitzas cuncordadu dae Sardex in Casteddu. Amus fintzas sighidu eventos de atualidade de interessu mannu, pro esempru trasmitende in direta streaming e in modalidade AllWeb® is eventos contra is tzerachias militares chi si sunt fatos in Cabu Frasca e in Casteddu renessende a tènnere fintzas resurtados bonos meda in tèrmines de ascurtadores. Pro su tempus benidore is progetos sunt medas, e de unos cantu non nde podimus faeddare ca sunt in fase de cuntratatzione prena, ma cussu chi si podimus nàrrere est ca non s’amus a acuntentare de èssere sa realidade de riferimentu pro is servìtzios streaming in Sardigna, ma sa punna est cussa de esportare a foras is cumpetèntzias, is capatzidades e fintzas su brand nostru made in Sardinia.

 

INSERITO IN:

Tag:

I commenti sono chiusi.

Categorie

Ultime Recensioni